Skiiiiter i

Nu pallar jag inte mer, jag skiter it. Det är samma knas varje vad.

Denna dag var tänkt som en super-plugg-dag varför jag valde att sätta mig på ett Starbucks längre bort än den jag vanligtvis brukar gå till, p.g.a öppettiderna. Regnet öser ner, bildar minivågor och bryts av mot en trottoarkant. För att inte bli blöt om fötterna är min tanke att kalla på en taxi. Alla bilar är fulla eller så ska dom precis lämna sitt skift. Allt är knas idag! Jag promenerar och tar en taxi på vägen men jag hinner komma fram innan någon taxi ens stannar.

Äntligen framme. Blöt om fötterna kliver jag in, beställer min latte med dubbel shot och en vatten. Slåt mig ner, sätter på datorn kollar min mail men inkorgen lyser tom förutom lite reklam från ASOS och ACNE. I morgon ska en analys av ett valfritt arbete inom området Auger Electronmikroskopi lämnas in.  Inte fan har bruden i klassen skickat mig det arbete att analysera som hon lovade och på nätet kan jag inte få tag i något arbete. Allt är knas idag!!
Jag får maila föreläsaren och säga som det är; jag har inget arbete att analysera, allt är knas!

Lyssna nu på denna knaslåt jag laddat upp och låt allt knasa!
(Reserverar mig för alla knasiga grammatiska fel i detta inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0